חידוש חלונות אלומיניום

כאשר אתם משפצים חלונות אלומיניום, מטפלים בפרופיל האלומיניום (המסגרת מסביב לזכוכית) כמו גם במסילה ושאר חלקי האלומיניום בכלים ובחומרים הנכונים כדי להעניק לחלון מראה חדש על ידי ביצוע חידוש חלונות אלומיניום. אחד החלקים המרכזיים בתהליך החידוש של החלונות הוא צביעת המסגרות מחדש. את תהליך הצביעה האיכותי והנקי ביותר תוכלו לקבל על ידי חברת רפאל גוונים בע"מף אשר מתמחים בצביעת משטחי מתכת מכל סוג שהוא. גם בחירת הגוונים מתבצעת על ידי שיטות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות דיוק מירבי בבחירת הגוון הרצוי. אם לעשות הכל נכון, חידוש חלונות יכול לחסוך לכם הרבה כסף כי לא תצטרכו להחליף את המסגרת וכל החלון ייראה רענן וחדש.

חידוש חלונות אלומיניום- איך זה עובד?

ניתן לגרום לחלונות אלומיניום להיראות שוב חדשים על ידי צביעתם בצבע הרצוי. בחירה בצבע חדש יכולה לא רק לגרום לחלון ישן להיראות חדש שוב, אלא גם לתת לו מראה קצת שונה. תתפלאו מאיך שרק שינוי צבע פרופיל המתכת בחלון שלכם יכול לגרום לכל החלון ואפילו לחדר להיראות אחרת.

טיפול בחלונות מתכת לאחר החלפתם

בעת תהליך חידוש חלונות אלומיניום החלונות עוברים תהליך שנקרא איטום, המגן על החומר מפני חלודה ונותן לו את המראה שאנשים רוצים. צבע חלונות אלומיניום איכותי אינו נוטה להתקלף ואינו זקוק לתחזוקה רבה. זו הסיבה שרוב האנשים שמחליטים על חידוש חלונות האלומיניום שלהם עושים זאת כדי לעדכן את מראה החלון והחדר, לשנות את העיצוב וכו'. יחד עם זאת, שמרו על החלון נקי וללא אבק כדי לוודא שהוא יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר ושלא תצטרכו להחליף אותו. אתה יכול לעשות זאת עם מטלית לחה, מים או מעט סבון.
אם חלונות הבית ישנים ולא נראים טוב, אם נמאס לכם מאיך שהם נראים ואתם רוצים שינוי, או שרק קניתם בית ולא אוהבים את איך שהחלונות נראים, זה הזמן שלכם לפנות לעזרתם של רפאל גוונים בע"מ. בזכות השירות האדיב והמקצועי אתם תקבלו חלונות מחודשים במהירות ובמחירים אטרקטיביים. לפרטים נוספים חייגו עכשיו לחברת רפאל גוונים בע"מ.

חידוש חלונות אלומיניום

חידוש אלומיניום

אלומיניום הוא חלק חשוב מאוד בחיי היומיום. באלומיניום משתמשים הרבה לייצור כמעט של כל דבר הסובב אותנו. הוא משמש לייצור מכוניות וכלי רכב אחרים, כמו גם סחורות לבית. ניתן להשתמש בו לייצור שערים וגדרות חזקים מכיוון שהוא חזק, עמיד וקל לעבוד איתו. כמו כן, הוא יכול לשמש לייצור סוגים שונים של מסגרות חלונות. אך מאחר וידוע כי אלומיניום מגיב במהירות עם החומרים הסובבים אותו, הוא מתחמצן במהירות ומקבל ציפוי קורוזיה. לשם כך יש לחדש אותם הציפוי של האלומיניום כל כמה זמן כדי לשמור על היופי והברק שלו- תהליך זה נקרא חידוש אלומיניום. חברת רפאל גוונים בע"מ דועה בצביעה וחידוש האיכותיים של מתכו המשמשות אותנו בחיי היום יום. כל עבודה נעשית במהירות, במיומנות וברמה גבוהה.

חידוש אלומיניום באיכות גבוהה

מספר יתרונות משמעותיים אותם ניתן לקבל בעת חידוש אלומיניום. במידה והחידוש מתבעת בעזרת צבעים איכותיים אז האלומיניום יזכה ביתרונות הבאים:

  • עמידות: צבע אלומיניום צריך להיות עמיד בפני מפגעים רבים, אבל החשובים שבהם הם חום, מים ולחות (כך שניתן להשתמש בו במקומות רטובים) ונזקי מזג האוויר (כך שניתן להשתמש בו בפנים ובחוץ, כמו חלון אלומיניום).
  • הידבקות וגמישות: הצבע יידבק בצורה מושלמת למשטח האלומיניום, כך שהוא לא יתפרק או ייסדק בשום מצב.
  • תוצאה סופית שתיראה אחידה.

איך צובעים את האלומיניום אצלכם בבית?

לפני חידוש אלומיניום צריך לחספס את פני השטח ולנקות אותם באופן יסודו מאבק, לכלוך ושומנים. הקפידו לתת לכל שכבה להתייבש לפני הוספת השכבה הבאה. שימוש בצבעים איכותיים עבור חידוש החלונות אלומיניום שלכם מספר לכם פתרון גם עבור טיפול בשריטות וסדקים בחיים על האלומיניום. אם אתם מבינים את כל החסכון העומד מאחורי תהליכי החידוש של החלונות, אתם מבינים גם את החשיבות של פניה לאנשי מקצוע מומחים בתחום. חברת רפאל גוונים בע"מ עובדים עם הציוד והאביזרים החדשניים ביותר בתחום. מבלי להתפשר על איכות, הם מעניקים לכם שירותים במחירים משתמים במיוחד. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? תוכלו ליצור קשר עם רפאל גוונים בע"מ בטלפון או דרך אתר האינטרנט של החברה.

חידוש אלומיניום

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו
חידוש חלונות אלומיניום

עוד בנושא

צביעת מסגרת חלון אלומיניום
צביעת מסגרת חלון אלומיניום

חלונות אלומיניום הם התגלמות העמידות והפרקטיות. הם יחזיקו מעמד עשרות שנים, ידרשו תחזוקה מינימלית ויראו אטרקטיביים. היצרנים מציעים עיצובים קרים קלאסיים וחמים עם תוספת תרמית

קרא עוד »
חידוש חלונות אלומיניום
חידוש חלונות אלומיניום

כאשר אתם משפצים חלונות אלומיניום, מטפלים בפרופיל האלומיניום (המסגרת מסביב לזכוכית) כמו גם במסילה ושאר חלקי האלומיניום בכלים ובחומרים הנכונים כדי להעניק לחלון מראה חדש

קרא עוד »
צביעת דלתות
צביעת דלתות

דלתות מגינות ומקשטות את בתינו, אך חלקן בחיי היום יום אינו קל. הן נשרטות באופן קבוע, מכים אותן ונגרמים להן נזקים אחרים. למרבה הצער, כמעט

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

צרו קשר עכשיו

דילוג לתוכן