צביעת מסגרת חלון אלומיניום

חלונות אלומיניום הם התגלמות העמידות והפרקטיות. הם יחזיקו מעמד עשרות שנים, ידרשו תחזוקה מינימלית ויראו אטרקטיביים. היצרנים מציעים עיצובים קרים קלאסיים וחמים עם תוספת תרמית עשויה פוליאמיד. עם זאת, לחלונות אלומיניום יש חיסרון. קשה מאוד לצבוע מתכת זו עם צבעים ולכות מסורתיים. הצבע אינו נתפס באופן שווה, בתהליך השימוש הוא מתחיל להתקלף. לכן, עבור צביעת מסגרת חלון אלומיניום נעשה שימוש בטכנולוגיות מיוחדות להבטחת עמידות הציפוי. חברת רפאל גוונים בע"מ משתמשת בטכנולוגיות הצביעה המתקדמות ביותר, המאפשרות להם לצבוע באופן מדויק, מהיר ואיכותי.

יתרונות של צביעת מסגרת חלון אלומיניום

היתרון העיקרי של צביעת מסגרת חלון אלומיניום הוא קבלת עיצובי חלונות יפים שיתאימו בכל עיצוב פנים. אלומיניום קלאסי – אפור-לבן עם ברק קל. זה נראה טוב בסגנון מודרני, אבל בפרויקטים מסורתיים יותר עיצוב זה פחות משתלב. לכן, נעשה שימוש באפשרויות שונות לצביעת פרופילי אלומיניום. יתרונות עיקריים עבור צביעת חלונות אלומיניום:

  • חלונות יכולים להיות בכל גוון, בהתאם לפלטת הצבעים של עיצוב הפנים ולטעם הבעלים.
  • צבע, המשמש לצביעת חלונות אלומיניום, מגן על פני השטח מפני נזק מכני, קורוזיה, חמצון. מערכות הופכות עמידות בפני גורמים חיצוניים שליליים ועמידות.
  • המשטח החלק של הפרופיל הצבוע נעים למגע ובטיחותי.
  • ציפוי דו ותלת שכבתי מספק אסתטיקה לאורך זמן. גם אם מופיעה שריטה או שבב בשכבה הראשונה, אחידות הצבע תישמר. הצבע עצמו עמיד בפני דהייה.
  • צביעת חלונות אלומיניום אינה דורשת השקעות רציניות, ולכן המחיר של מבנים כאלה עולה מעט.

טכנולוגיות לצביעת מערכות אלומיניום

אלומיניום היא מתכת מאוד תגובתית. תחת השפעת החמצן, הוא מתחיל להתחמצן באופן אינטנסיבי, כך שהצביעה מבצעת לא רק פונקציה דקורטיבית, אלא גם הגנה. ציפוי חלונות אלומיניום מספק גימור עמיד בפני מזג אוויר, עמיד בפני חמצון. הגוונים הם מגוונים וניתן לבחור כל גוון על פי בקשתכם. את התאמת הצבעים הרצויים ניתן לבצע בעזרת טכנולוגיה מתקדמת של החברה. התאמת הגוון מתבצע באופן דיגיטלי, והוא בעל רמת דיוק גבוהה ביותר. אם אתם מחפשים שירותי צביעת מסגרות לחלונות אלומיניום, צרו קשר עם חברת רפאל גוונים בע"מ.

צביעת מסגרת חלון אלומיניום

צביעה על אלומיניום

ציפוי אבקה של אלומיניום הוא השיטה המועדפת ליישום שכבה דקורטיבית ומגינה על חלקי מתכת לא ברזליים ומוצרים מוגמרים. הטכנולוגיה פשוטה, זולה יחסית, בעוד השכבה הצבועה חזקה ועמידה. ישנם סוגים שונים של צבעי אבקה ושיטות להנחתם על משטח אלומיניום. חברת רפאל גוונים בע"מ משתמשים בתהליך צביעה על אלומיניום בחומרים האיכותיים ביותר שקיימים, תוך התחייבות לתוצאות שיחזיקו 10 שנים לפחות.

יתרונות טכנולוגיית צביעה על אלומיניום

יישום צבע על משטח אלומיניום הוא משימה קשה למדי. הקושי טמון בעובדה שלחומרי אלומיניום היצמדות לקויה מאוד לחומרי צביעה נוזליים קונבנציונליים, וזמן מה לאחר היישום שלהם, שכבת הציפוי נסדקת ונעלמת. צביעה על אלומיניום בשיטות התזה נותנות אפקט הטוב ביותר. כיום, ציפוי אבקת אלומיניום נחשב לטכנולוגיה היעילה ביותר. ציפוי כזה הוא אמין ועמיד. טכניקה זו מרמזת על פיזור אחיד של שכבת האבקה על משטח האלומיניום, ולאחר מכן פילמור של החלקיקים, וכתוצאה מכך ציפוי יציב ואמין עם חיי שירות ארוכים.

הכנת משטח של אלומיניום לציפוי אבקה

על מנת להבטיח ציפוי אבקה איכותי על חלק אלומיניום, יש להכין תחילה את פני השטח שלו בטכנולוגיית טיפול כימית מורכבת. הכנה כזו לפני ציפוי אבקת אלומיניום נחוצה על מנת:

  • להסיר את המזהמים מהמשטחים, כולל תחמוצות, שמנים ושומנים;
  • להכין את פני השטח להידבקות טובה יותר של ציפוי האבקה;
  • להשיג את הציפוי האחיד ביותר על כל פני השטח של החלק הצבוע.

שלבי ציפוי אבקת צבע על אלומיניום

לאחר הניקוי, הצבע מוחל על המשטח המוכן. בשלב הסופי של ציפוי אבקת אלומיניום, האבקה עוברת פילמור כך שתוכל להיצמד היטב למשטח המתכת. פעולה זו יכולה להתבצע בכמה דרכים:
חימום המתכת. ריק המתכת מחומם בכבשן לטמפרטורה העולה על רמת ההיתוך של הצבע. מבחינה פיזית התהליך פשוט מאוד: הצבע, הנופל על משטח חם, נדבק למתכת ונמס באופן מיידי, בעזרתו נוצרת שכבה צבועה פולימרית. טכנולוגיה זו מתאימה רק לצביעת מוצרים בגודל קטן.
מבערי גז. האש של מספר מבערי גז מופנית בו זמנית לחלק הצבוע, וכתוצאה מכך הטמפרטורה יכולה לעלות ולהישמר ברמה של כ 1,500 עד 2,000 מעלות צלזיוס. התקשות פולימר מתבצעת עקב התכה חלקית וקירור לאחר מכן.
באמצעות פילמור תרמי. ריק המתכת הצבוע ממוקם בתא חסר אוויר שחומם מראש ל-180-210 מעלות צלזיוס. בטמפרטורה זו מתמזגים חלקיקי הפולימר, מה שמוביל להופעת שכבת צבע אחידה ועמידה.
אם אתם מחפשים מומחים לצביעת אלומיניום, חברת רפאל גוונים בע"מ הם הכתובת עבורכם!

צביעה על אלומיניום
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו
צביעת מסגרת חלון אלומיניום

עוד בנושא

צביעת מסגרת חלון אלומיניום
צביעת מסגרת חלון אלומיניום

חלונות אלומיניום הם התגלמות העמידות והפרקטיות. הם יחזיקו מעמד עשרות שנים, ידרשו תחזוקה מינימלית ויראו אטרקטיביים. היצרנים מציעים עיצובים קרים קלאסיים וחמים עם תוספת תרמית

קרא עוד »
חידוש חלונות אלומיניום
חידוש חלונות אלומיניום

כאשר אתם משפצים חלונות אלומיניום, מטפלים בפרופיל האלומיניום (המסגרת מסביב לזכוכית) כמו גם במסילה ושאר חלקי האלומיניום בכלים ובחומרים הנכונים כדי להעניק לחלון מראה חדש

קרא עוד »
צביעת דלתות
צביעת דלתות

דלתות מגינות ומקשטות את בתינו, אך חלקן בחיי היום יום אינו קל. הן נשרטות באופן קבוע, מכים אותן ונגרמים להן נזקים אחרים. למרבה הצער, כמעט

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

צרו קשר עכשיו

דילוג לתוכן